24.3.15

Son durum


Yabani oldum.

Şehir hayatından son derece daraldım.Sessiz sakin yerlerde az sayıda insan ile olmak istiyorum.
Sonunda bu da oldu.
Trafik,kalabalık gibi unsurlar yaşam kalitemi baltalıyor.Mutlu etmiyor.

Aslında bugünlerde aman tanrım yaşım 25 oldu ben hala birşey yapamadım kafasına ulaştım Pinterest'te gördüğüm bir görsel yüzünden!  ''25 yaşında olmadan yapmanız gerekenler'' diye saçma sapan bir liste yapmışlar. Saçma demem üstüme alınmamdan değil kesinlikle hahaa :) Ama genel olarak insanların davranışlarının,kıyafetlerinin yaşlarıyla bağdaştırılmasını saçma buluyorum.Sonuçta tek başına seyahate çıkmak için 25'ten küçük mü olmak gerekiyor ne komik ama..

Artık krem kullanmaya mı başlanıyordu 25 itibarı ile ? Ben sanki ne krem sürerim ne de botox yaptırırım gibi geliyor,ama zaman en güzel ayna insanın söylediği 'asla'lar için..O nedenle bu kelimeyi uzun zamandır kullanmıyorum.Hatta davullu zurnalı düğünler ile tek taş'lar için bile kullanmıyorum o derece . Kesseniz olmaz ama 'asla' demem,çünkü dersimi aldım. Asla demiyorum ama 'kesseniz' dedim ya of cümle içi çelişkilerim,canlarım benim.

 Ve kahvaltılarım.En keyif aldığım şey uzun zamandır. Sabah kalkıp;kahvemi içiyorum.Ardından bir yarım saat geçsin diye beklerken kitap okuyorum.Yarım saatin sonunda üzerimi değiştirip ya yürüyüşe çıkıyorum dönüşte pilatese başlıyorum ya da hava bozuk ise direk pilates. Pilates esnasında acaba bitince ne hazırlasam diye düşünüyorum ve ortaya bunlar çıkıyor.
Sabah rutinim en az 5 gün bu şekilde.Ve yediklerimden ötürü kendimi çok hafif ve enerjik hissediyorum.1 gün değiştirsem beslenme tarzımı yerimden kalkmak istemeyecek kadar bitkin oluyorum,şaka gibi..




1 yorum:

  1. Sabah rituellerin seviyorum ! evet evet seninkileri.. Bir de kendi erken kalkislarimi :) Gunu kacirmayislarimi, gun isigina mutakip yaptigim meditasyonlarimi.. oyle !

    YanıtlaSil

thanks for comments