31.3.15

Net değiliz


Sanırım sorunu sonunda buldum.Nerede hata yapıyoruz.

Çözümü de sorunu da sırayla anlatmak istiyorum :)




Sorunumuz şu ki ; hoşlanmadığımız insanlara onlara ölüp bitiyoruz çok çok seviyoruz gibi davranıyoruz.
Sebep?
 Davranıyoruz diyorum da ben sevdiklerime bile mucuk mucuk olamadığımdan, uzak durmaya çalıştığım kişilere böyle bir davranış pek mümkün olmuyor çok şükür.

Ama genel olarak insanların,ki buna sevdiklerim de dahil,davranışlarında bu mevcut.
Hayır benden hoşlanmıyorsun biliyorum ama neden çok seviyormuş gibi davranıyorsun,uzak dur abi niye yani ? hayır benim de aklımı karıştırıyorsun.

Hoşlanmayıp aynı ortamda bulunmamız gereken birçok insan elbet oluyor,patavatsız komşular,huzursuz edici akrabalar,dedikoducu çat kapıcılar ;herkes bambaska karakterde; görüşmemek gibi bir seçimimiz var elbette, bu hayat bizim ;kimse huzursuz etsin diye yaşamıyoruz.

Zaten herkesin herkesle iyi anlaşması gibi birşey de mümkün değil,buraya kadar net.

Ama saygı çerçevesi içinde belli bir mesafede ilişkileri sürdürmek varken,neden her karşılaştığımızda bana ''Ay mutlaka görüşelim'' diyerek gözlerimin içine bakıyorsun,amacın ne ?  


Yani diyeceğim o ki ; yapmayalım;
Sevmiyorsak,huzursuz oluyorsak ;sarılıp öpmeyelim.''canıııım'' demeyelim.Ve bilimum samimiyet gösterisinde bulunmayalım.

Hadi bir de böyle deneyelim.


Flats:Mango / Coat:Ipekyol / Jumper dress: Zara / Socks:Penti

5 yorum:

  1. kıyafet detaylarını da alsaydık. çok şık olmuşsunuz. bayıldım. :)

    YanıtlaSil
  2. Wow love the colour combination of your outfit!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  3. İnsanları incelemeye başladığım andan itibaren sorguladığım ve anlamadığım. NEDEN? İnsan nasıl olmadığı biri gibi davranarak ve hissetmediklerini söyleyerek rahat eder ki. Ne gereği var..

    YanıtlaSil
  4. sevmediklerime oyle guzel cizerim ki sinirlarimi.. Galiba meditasyon ile hayatima kattigim en belirgin sey bu! Zorla sevmem, sevmis gibi yapmam, kimse de bana yapmasin.. Ki zaten yapanlari sip diye ayirt edebiliyorum artik.. Umarim cok cok ve cok kisi okur bu postu.. Haa bir de ne yazik ki ben sevdim mi canini cikartabilirim, simartirim, icime sokar sokar cikartirim.. Ben de oyle bi tipim iste ! :)))

    YanıtlaSil

thanks for comments