27.3.15

Reklam arası



Herkes birşeylerin reklamını yapıyor ve nedense beni bu reklamlar gözüme gözüme sokularak yapıldığında inanılmaz rahatsız ediyor.

Hele ki günlük hayatta hiç kullanmadığı bir markanın,alakası olmayan bir ürünün reklamını yapıyorsa biri,birileri sadece boş boş bakıyorum; ''Bu mu yani,iş mi diyoruz buna da ''.
 

Yaşam tarzı ile tezat oluşturmayan iş birlikleri o kadar rahatsız etmiyor aksi durumdakilerin ettiği kadar.
Hayatında giymeyeceği markanın ürününü paylaşınca insanlar daha da fazla buraya ait değilmişim gibi hissediyorum.Çıkarlar doğrultusunda hareket etmeyi sevmiyorum,doğru bulmuyorum ;selam ben uzaydan geldim sanırım,bi geri yollasanız beni hani ,buralar pek uymadı da bana ,olur mu ?hey kimse var mı?.
Bu yazıyla market fotografları sanki biraz ironi oldu değil mi ? severim hayatımızın her noktasında bulunan ironileri:)

Bir de çok merak ediyorum bazen; acaba kelimesi kelimesine okuyan var mı diye,sanki biraz uzun mu yazıyorum ?Sıkıcı mıyım biraz

***
Fargo'nun ilk sezonunda bodrum kattaki duvarda bir poster var;neredeyse her bölümünde bir sahnede gösterilen ; 


Başkalarının ne dediği,neyi doğru kabul ettiği önemli değil.O onların doğrusu.İnandığınız yol sizi inandığınız şeylere götürür. Kendi doğrularınızla yaşayın,ben öyle yapıyorum ve bunu yapmaya devam edicem.

15 yorum:

  1. Tabi ki var sonuna kadar, her kelimeyi okuyanlar... Mesela ben!
    Göze sokulan, işte burda diyen, dikkat çekmeye çalışan reklamları bende sevmiyorum.. Yada daha doğrusu bir çok reklamı sevmiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika<3
      Ama reklamları sevmeyen kadar seven bir kitle de var ki reklam verenler amaçlarına ulaşabiliyorlar :)
      Daha çoook göreceğiz o yüzden :)

      Sil
  2. seviyorum seni Ecem :) yazdıklarının hepsi doğru zaten, okuyoruz tabi ki uzun uzun yazabilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni beril :)
      Yazılarım devam edecek öyleyse :)

      Sil
  3. Severek takip ediyoruz desem klişenin dibine mi vurmuş olurum 🙈🙆

    YanıtlaSil
  4. Vallahi kelimesi kelimesine okudum. Ne güzel yazmışsın! :)

    YanıtlaSil
  5. Ne zevkli yazılarını okumak 😊

    YanıtlaSil
  6. Yerim seni hatta yok yok o yanaktan bi issirayim olmadi ha bide hayy diline saglik be Ecemim <333

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ezgiiii :) İçinden geçenleri yazdım sanırım:))
      Kocaman öperiim<3

      Sil
  7. Beautiful beanie ;)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  8. He hey ! Fargo izleyen tatli kadin.. 2. sezon okeyi de geldi haberin var mi ? Heyecanla bekliyorum hikaye nerelere gelecek, yeni kahramanlar hangi arizalilar olacak ? :)) Bu arada nefis diziler var izledigim.. Hazir firsat bulmusken favorilerimi bilmek ister misin ? Downton abbey efsane guzel.. Ismediysek 5 sezon olmasi senin korkutmasin kesin basla ! Bu aralar "last man on earth" diye sapsik bir kisa dakikali diziye dadandim.. 20 dk ve nefis bi fantazi dunyasi ciziyor ! Hele ilk 2 - 3 bolum oyle cok guldugum sey oldu ki ! İzle ve kafani dagit derim.. Olive Kitteridge diye bi dram dizisine de basladim.. Hikaye agir ama Olive karakteri pek seyredilesi. Tam bir ariza kadin.. :))) Orange is new black konusunda geri kalmamissindir diye dusunuyorum.. 3. sezonu toplu yayinlanmak uzere o yuzden izlemediysen ilk 2 sezonu iyi bir tavsiye sayabilirsin... Off Dizi izlemek, film izlemek kalp ben ! Ya bir de "finding vivien maier" diye bi belgesel izledim.. Kadin acayip bisi, tam bir uzayli senin tabirinle ve nefis gizemli.. Blogda yazacagim o zaman okur oyle karar verirsin izleyip izlememeye.. Sahi sen benim film blogumu takipte kaliyorsun di mi ? :))) Iyi tavsiyeler yapiyorum valla..

    Konuya donersek.. Ah biz kafalar.. iyiyiz bence bu farkindalikla ve bu sadelikle.. Ju disinda (ki o da kocisin magazasinda event duzenlediginden) tek bir evente gidip, istemegim seyleri cikar amacli sunmadim profilimde.. Manasiz geliyor inanmadiklarimi tavsiye etmek ya da sevmedigim restoranlari ove ove bitirememek.. Ben olmam o vakit ve bu yazma isinin bi tutkusu da kalmaz.. Gecenlerde cok gezenlerin Nice icin yeni takim arkadaslari arayisina "beles isler bana gore degil hem ben anneyim" deyince tepki aldim.. Gulumsuyorum yalnizca ve urettip cogalttgim hayata da sukrediyorum cok.. Ne cok yazdim.. Opebilir miyim ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen takibe alıyorum :) Hepsiyle ilgileneceğim verdiğin isimlerin ve bu muhteşem yorumun boşa gitmesine izin vermeyeceğim:)
      Tam da tavsiyeye ihtiyacım vardı bu ara süper oldu!
      Yorumlarını çok seviyoruuuum <3

      Sil

thanks for comments