2.3.15

Makyaj da ne?


Öyle aman aman makyaj yapan biri değilim.Hatta şu yaşıma kadar bir fondöten'im dahi olmadı,hiç kullanmadım.O nedenle aa ecem'in makyajı gibi bir durumun olmadığının da farkındayım.Öyle sürekli makyaj malzemesi alan biri de değilim.Bu ara bi rujlar ilgimi çekmeye başladı sadece.
Yüzüme ne sürerim ne severim paylaşsam mı dedim.Ürünlerin arasında en sevdiğim temizleyicim bu arada :)
Yukarıdaki 3 ruj favorim diyebilirim.YSL'nin rengi çok pembe o yüzden hiç tamamen sürüp çıkmadım şu ana kadar,hafif renk veriyorum ama doku olarak gerçekten çok güzel,bayılıyorum.Bu seri'den yeni bir renk arayışındayım. MAC'in Hot Tahiti 'si ise en çok kullandığım ruj,rengi çok günlük ve çok güzel duruyor beyaz tende. Lancome'un Rouge in Love ise en hakkını veren rujum diyebilirim,capcanlı bir kırmızı ama kalıcılığına bayılıyorum özellikle gece dısarı çıkarken çok ideal,fazla tazelemek gerekmediğinden iyi ki almışım dediklerimden.



Yüzüme sürdüğüm tek kapatıcı etkili şey :MAC studio fix serisi. Yanaklarıma bazen yine MAC peach allık bazen de Guerlain Terracotta light. Make Up For Ever'dan aldığım sabitleyici mi desem bitiş pudrası mı bilemedim ama gerçekten çok etkili bir ürün.Sabah 7.30 civarı yaptığım makyaj 11 gibi alnımda parlamış hale geliyordu ki bu ürün ile akşama kadar hiçbirşey olmuyor,hakkını veriyor gerçekten.Make Up For Ever ; High Definition Powder.

Body shop'ın eye liner'ı gün boyu tık demeyişinden ötürü bana hiç alternatif aratmadı.İkincisini aldığım ve geçen yaz kullanmaya başladığım Dior rimel Benefit Real eyes'tan sonra beni hayal kırıklığına uğratmadı.Göz kalemi olarak birkaç haftaya kadar Chanel'in kalemini kullanmaktaydım ki;kalemi kaybettim.Daha kalıcı bir ürün için fırsat gibi görüyorum bunu şu an :) Fondöten kullanmayan ben tabi ki far sahibi de değildim ta ki Mac'in Maleficent serisine kadar.İçerdiği 4 far'dan 3'ü kullanabileceğim renkler olunca hemen makyaj çantama ekledim ve hala elime geçtiğinde mutlu olduğum güzel bir ürün.Ne de olsa sunum önemlidir..

Dudak balmsız bir kış geçmeyeceğini düşünenlerdenim.Burt's Bees gerçekten çok sevdiğim ve çok etkili bir ürün.Balmi ise daha çok dudak bazı gibi bende.Dudağıma genelde küp şeker ile peeling yapacağım zaman yogun bir şekilde Balmi'den sürüyorum ve şekerin dudağıma etkisini yumuşatıyor.Bazı koyu ve kötü dokulu rujlardan önce de zemin hazırlamama yardımcı oluyor.

En sevdiğim ürün,Bioderma.Cildim yağlı,karma arası olduğu için her ürünü kullanamıyorum anında reaksiyon veriyor.Ancak doktorumun tavsiyesi ile aldığım bu ürünü neredeyse 4-5 yıldır kullanıyorum.Temizleyicisi ile ikisi demirbaş.

Oje de marka olarak aslında en sevdiğim açık ara OPI .Fırçası'nın boyutu olsun şişenin büyüklüğü olsun gerçekten 4/4lük buluyorum OPI'yi.Ama Essie'nin de hakkını yiyemem.O da Opi gibi çok çabuk kuruyor ve şişedeki rengi elde etmek ikisinde de çok zaman almıyor.Chanel ise ojede hayal kırıklıgı diyebilirim.Ne rengi çabuk bulabiliyorsunuz fazla sıvı yapısından ötürü,ne de fırcası kullanışlı.Bu 4'lü en sık kullandıklarım.Milani'nin tek tırnağı hareketlendirmede üstüne yok.

1 yorum:

  1. Bioderma konusunda konusacaklarimiz var.. umutturma tamam mi ? :) ben de pek makyajci degilim.. Bi rimel, bir goz alti aydinlatici bir de Guerlain Terracotta allik kullaniyorum.. Araya bazen siyah kalem, cokca da parlatici giriyor ama bu aralar kirmizi ruja buyuk asigim.. Boyle oldugum icin de mutluyum lakin sabah aynada kendimden korkmuyorum. Bir de dermotolg ile yasadigim "senin yuzunde botox var, hayir yok" muhabbeti sonrasi cilt yasimin 26 oldugunu ogrendim ve keyfime degme simdi !!! Ecem makyaji da neymis ??? Ecem'in nefis bi charmi var ! hih..

    YanıtlaSil

thanks for comments