19.9.13

Windmills

Bozcaada'ya gidip rüzgar güllerini , polente fenerini ve güneşin batışını seyretmeye gitmemek olmazdı.Hepsinin birbirine yakın olması da en güzeli.Rüzgar güllerini izlemek çok keyifli,öyle çoklar ki...Güneşin batışı da çok romantik.Bir de ıssız ,yıkık bir taş ev var hemen rüzgar güllerinin yanında

One day if you go to Bozcaada,you should see the windmills in there.They are so magical.
We watched the sun go down,it was so romantic. And there was a house built out of  stone.That corner of bozcaada was amazing.
Skirt,T-shirt :river island
_DSC0534
_DSC0562
_DSC0621
_DSC0548
_DSC0580
_DSC0592
_DSC0523
_DSC0538
_DSC0566

4 yorum:

  1. Bozcaada ruzgargulleri benim de favorim! Pozitif enerjin yine fotograflara yansımıs:) harikasın!

    YanıtlaSil
  2. Manzaraya bayıldım! Çok güzel bir çekim olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. love your shirt . rebeld way :)

    maniac4moda.blogspot.pt

    YanıtlaSil
  4. saclarini sevdigim.. baktikca biraz kestiresim geldi.. daha saglikli ve formda dururlar boylece.. kiyamiyorum kiyamiyorum derken sen ilham olursun bana sanirim.. Gunes batimi ne guzel geldi.. baktim bi sure oylece.. Bugun biraz zor bi gun gibi.. birazdan asklarim gelir o zaman ben de kendime gelirim zaten.. Her aksam beni isimden alan 2 dunya yakisiklim var benim naber ? :)

    YanıtlaSil

thanks for comments