16.9.13

Bebek Senligi

İlk gününde yani cuma günü özlem  'le beraber gittik bebek şenliğine.Cuma oldugundan dolayı çok yogun bir kalabalık yoktu rahatca dolastık.Aylin,Aysun ve Esra ile buluştuk. Sonunda çok sevgili lilamoonlight Aylin ile tanıstık ,ah nasıl tatlı nasıl renkli :) Şanslı anne Esra'yı da yeni tanıdım o da çok tatlıı.
Zeto'ya da ugradık ❤
Ahu ile de sonunda tanıştık ve güzel clutch'larından bir tane alabildim sonunda..
Zuhal'in t-shirtleri çok güzeldi gercekten,önceki postta giydim (make love not war).
Milena accessories'ı da takip etmenizi öneririm ,çok hoş ürünleri var yüzüklerine bayıldıım ve hayris melek gibi..
Şu an'a kadar blog dünyasından tanıştığım herkes öyle tatlı ki,hepsiyle vakit geçirmekten çok keyif alıyorum❤

_DSC0955
_DSC0958
_DSC0978
_DSC0992
_DSC0967
_DSC0988
_DSC0981
_DSC0975
_DSC0989
_DSC0963
image-22


7 yorum:

  1. keşke bende istanbulda olsam da gelsem :(

    YanıtlaSil
  2. Mukemmel bir post olmus, keske ben de o gun orda olabilseydim. Ins bir dahaki gelisine bulusuruz o zaman:)

    YanıtlaSil
  3. great pics. seems like you had a fun time with your girls.
    X

    YanıtlaSil
  4. siz ne kadar da zayıfmıssınız meğer tekken o kadar anlasılmıyor ama toplu fotograflarda cok belli oluyor, harikasınız :)
    geri dönmenize de cok sevindiiim :)

    YanıtlaSil
  5. ıste kacirdigim guzel gunlerden biri daha ! ama lila ile sonunda tanismana bayildim.. Sirada giz & dilem var.. onlari da coook seveceksin eminim.. ben de tanismayi secerek yaptigim icin herkesi cok seviyorum ! sukur :)

    YanıtlaSil
  6. Ecemcim, kacirdigim postlarina bakiyordum ve bu post cok guzel surpriz oldu : ) Ne guzel bir gundu, seneye tekrarlamak uzere, ama oncesinde gorusucez daha cok : ) Ben de seni cooook tatli buldum, burada gordugumden daha da tatli : )

    YanıtlaSil

thanks for comments