13.9.13

Sugar and Spice



Bu t-shirt'ü  geçen sene aldım(almışım),ama  bir sene dolapta unuttum ve bu yazın sonunda buluşabildik  kendisiyle.Lana'nın 'put the radio on' şarkısıyla da süper bir ikili oldular.
En keyif aldıgım koylardan olan Akvaryum koyunu kuş bakışı görebilirsiniz bu karelerde .
Arkada görünen taş bina ise kaldıgımız otel; 'Akvaryum Otel ' ,kafa dinlemek,yıldızları bir yorgan gibi üzerinize örtmek isterseniz bir de huzur lazımsa bu ara ,kesiin gidin.
Bugün Bebek şenliği var,orda olucam,İnstagramdan takip edebilirsiniz ; nakedqueen .
not:header'la ilgili hala kafam karısık :)

Hey guys.I bought that t-shirt last year and i forgot it to wear.So at the end of this summer i wore this beauty! 'Put the radio on' is a song by  Lana Del R. She used these words.
You'll see the hotel behind me that we stayed in Bozcaada.
This island has a beautiful sea.
We're at Akvaryum hotel.The hotel is situated in a quiet peaceful area.
ps:I'm confused about my header :)
T-shirt:new look(terkos diye hatırlıyorum) / Short:h&m / Sunglasses :persol 
_DSC0775
_DSC0774
_DSC0770
_DSC0752

5 yorum:

  1. cok tatli gorunuyorsun ve seninle tanistigima cok memnun oldum canim:)

    YanıtlaSil
  2. yasasın bi şort bi tshirt.

    YanıtlaSil
  3. yahu saclar benim kacirdigim detaylarin basina gelir ama nasil guzel olmus ! bayildim Ecemmm.. Bir de ozlem e katilmamak ne mumkun ! yasasin bi sort bir de gobis acik mode ! :)))

    YanıtlaSil

thanks for comments