11.9.13

heart on white


Blogumu öyle özledim ki sonunda dönebildiğime çok mutluyum! 
Yapmak istediğim birkaç değişikliği bile (yeni bir header) tamamlamadan post girmeye basladım.
Bozcaada'dan birçok kare var elimde,eylül sonuna kadar blog'ta yaz mevsimi hakim olmaya devam edicek gibi 
Sevgiler kocaman


Hi guys! finally i'm back.
You can't imagine how much i miss my blog!
Actually i wanna change something on my blog ; like header. 
But  couldnt wait it :)  
I have lots of photos from our bozcaada trip.
hope you like them
See u soon 


Short :Terkos P. (taksim) / T-shirt :bershka / Bracelets:Tiffany co , Pandora / Ring:Topshop / Sunglasses : Vintage (la) / Nail polish:chanel blue boy

_DSC0676
_DSC0662
_DSC0681
_DSC0698

8 yorum:

  1. Özlettin gerçekten:)döndüğüne sevindim:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Dövmelerin gerçekten çok tatlı, çok aşk dolu:)

    YanıtlaSil
  3. Canımmm ne kadar da hoşsun, güzel bebek ♥

    YanıtlaSil
  4. crop toplar bu yaz benim de favorim:) mukemmel gorunuyorsun, enerjine hayranım:)

    YanıtlaSil
  5. saçlarının rengi müthiş olmuş güzel açılmış. Ve o incecik beline de büyük bir kıskançlıkla baktım :PPPP çok güzelsin

    YanıtlaSil
  6. Guzel bebegim ! hem sen hem de harika yeni header nefis olmussunuz.. life of three of us.. olarak ayri bir severim senin yeni blog halini.. cropped top olayi da hepimizin aski di mi ! yasasin ince beller ! :)

    YanıtlaSil

thanks for comments