22.12.12

S n o w


Hey! What a white day :) ?
Dont go out 
Decorate your xmas tree and watch it ,be happy ,i'm sure it looks gorgeous! 
Yesterday,my sister and i had fun at our snow garden,took some photos,and laugh too much :)) So you cant see me without laughing :) 
She makes me laugh all the time,i love her so much,Having a sister is like having a best friend :) 

Bembeyaz dün,bugün ve yarın, hatta önümüzdeki uzun bir süre :)  
Belki çok plan yapılası,dışarı çıkılası günler değil ,hatta fotograf cekmek,istediğimiz gibi giyinebilmek bile pek mümkün değil, Ancak ; böylesi güzel bir manzara,böylesi beyaz böylesine huzur,mutluluk veren,En güzel'i evde oturup agacımızı, evimizi süslemek,elimizde sımsıcak bardagımız içinde sevdiğiniz ne varsa,oturun cam kenarına karları izleyin,sonra hava kararmaya basladıgında agacınızın ışıklarını açın ve bir agaca bakın gülümseyin ,karları izleyin daha da çok gülümseyin :) Hep gülümseyin ve mutlulugun ne kadar küçük seylerde saklı oldugunu keşfedin :))

Dün yücem ve ben bahcede biraz fotograf biraz kar biraz soğuk :) Gülmekten ancak bunlar cıktı ortaya.Bir kızkardeş'e sahip olmak çok büyük bir şans,bir de bu kadar eğlenceliyse,büyük şans büyüük :) 
                                            Coat :Mango / Jumper : Zara 
_DSC0208
_DSC0192
_DSC0197
_DSC0219
_DSC0210
_DSC0213
_DSC0246

23 yorum:

  1. karlar kraliçesi gibi olmuşsun:))) çok sevdim fotoları ve kombinini! kazak çok güzel renk katmış, bayıldım özelikle ona:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tatlısın çok tesekkür ederim güzel yorumun için:)

      Sil
  2. karlı havalarda istediğimi giymek, fotoğraf çektirmek gerçekten zor; içimden de pek gelmiyor zaten.. bu gibi günler karda oynamak & eğlenmek ve kahveni eline alıp seyretmek için var sanırım :) fotoğraflar da çok doğal, çok tatlı!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok tesekkürler :) evet böyle günlerin keyfi bir başka ;)

      Sil
  3. fotoğraflar o kadar güzel ki sende karlar içindeki enerjinle parıldıyorsun ! bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. soğuga karşı büyük bir savaş verdik enerjim ve ben ,demek ki işe yaramıs çok tesekkürler :)

      Sil
  4. ama sen çok çok çok tatlısın!!! ❤ ve bunu her postun altına yazmak istiyorum!!! ❤❤❤ Öptüm, kucakladım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya ama şu an çok mutlu oldum asıl sen bu yorumunla öyle tatlısın ki :)))
      ben de çoook öptüm ve kocaman kucakladım ! <33

      Sil
  5. Çok tatlı ya :):) o bere o mont o kazak harika uyum :):)

    Fotolarda çok güzel :):)

    Mont yeni sezon mu merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mont'u yaklaşık 1 ay önce mango outlet'ten aldım :)

      teşekkürler :))

      Sil
  6. Merhaba,

    Ben yeni takipçilerindenim; o yüzden soracağım soruya daha önceden cevap vermişsen yakalayamadığımı bil=)Saçlarının rengini çok beğeniyorum. Tam istediğim gibi bir ombre saç rengi olmuş. Şimdiye dek, güvenebileceğim bir kuaför bulamadığımdan yaptırmayı hep erteledim; fakat kuaförünü benimle paylaşırsan yarın koşarak gidip yaptıracağım saçlarımı=) Gerçekten çok güzel olmuşlar çünkü. İşin özü, hangi kuaförün elinden çıkma bu şaheser saçlar, paylaşırsan sevinirim.

    Bu arada bu kazak bende de var ve beyaz bir kış günü için yaptığın şu kombinle çok iyi durmuş üzerinde. Mont da bir Mango yadigarı olarak bende de mevcut; ama bu kazakla kombinlemeyi düşünmemiştim hiç. Çok beğendim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öncelikle, ''adsız'' yorumları yayınlamıyorum aslında,sayfanın sol tarafında da yazmıştım;)
      en azından bir isim rica ediyorum :)
      İçten yorumun'u bu seferlik yayınladım ancak bir dahakine isim yazarak yorum bırakırsan beni çok mutlu edersin :) <3

      Saçım ise ;aslında bu hal'e bilerek getirmedim,yani balyaj yaptırırken de dipten yaptırmıyordum zaten ama bu kadar uçlarında oluşu tamamen ;benim, artık saçımda daha dogal bir görünüm yakalamak istemem ve saçımı sadece kestirip onun haricinde hiçbir işlem yaptırmıyor olmamın esiri :)
      Hatta saçımı bu kadar çok sararttığı için eski kuaförüme kızgınım, 1,5 senedir herhangi bir işlem görmüyor

      Normal bir kuaför'ün yapabileceği birşey ,zor değil ,ancak sana tavsiyem ,sacının tonunu uçlarına dogru yavaşça açtırman olucak,saç rengini bilmiyorum ama dibinden ucuna dogru 2-3 ton ile gitgide açılırsa çok daha doğal ve güzel bir görünüm olabilir ;)

      Sil
  7. Ne kadar eglenceli resimler, kartopu oynamak istedim simdi. Beyazlarin icinde o pembe dokunusu super olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz cok eglendik fotograflar sırasında bu enerjinin ekrana yansıması harika :)
      Evet pembe çok yakıştı gerçekten <33

      Sil
  8. harika fotoğraflar olmus hepsi, gerçekten enerji yukselten kareler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süper! enerjimin enerjine geçmesi post'umun amacına ulasması demek :)

      Sil
  9. ahh ben bu postu atlamisim resmen.. harikasin bebek ! Neseli ziplama hallerini cok sevdim.. Montunu zaten soylemistim IG den.. bence tam bi kar kis kiyamet montu o hem uzerine cok ta sik ! opiiim oppimm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karların üzerinde neselenmeden zıplamadan durmak çok zor :)
      Mont bu kışın bonus'u oldu,sıcacık tutucak beni işala :)

      çoooook öpüyorum çoook :)
      <33

      Sil
  10. Ben simdi instagramda takip etmeye basladim senii ne kadar tatli ne kadr da enerjiksin:) eve gidince tum postlarini okuyacagim sanirim tek tek:D opuyorum:) gamzeden sevgilerle:)

    YanıtlaSil
  11. şimdi diyceksinki "bu ne yeaaa, sapık gibi bu kız bütün gün benim blogumu mu gezmiş ve yorum bırakmış bütün postlarıma" :)) nickname ini cok duydum ama niyeyse hic bloguna gelmemişim, meger ne cok ayıp etmişim:) benim gibi sürekli hoplayıp zıplayan, enerjisini her fırsatta ordan burdan fışkırtan bi insanla karşılaştıgıma cok sevindim, o sebeple sendeyim artık:D
    saçların! ah o saçların diyorum, anladın sen:))
    öperim bak, o konuda da oldukça cömertimdir ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay çok sevindim <3 niye sapıkk filan diyim aa :) çook begenmiş diyebilirim ama :))
      her zaman bekleriz efenim :))
      saçlarım uzuun bekleyişimin sabrımın bana bir armağanı ,anladım ben onu ;)))

      Sil

thanks for comments