6.12.12

Ceket Omza


Again burgundy ,yes but just a piece of burgundy jumper ,yellow jacket is more important than burgundy.It belongs to mum,She gave it to me or i took,dont remember :) New member of my closet is 15 years old,maybe 18 , is it vintage ?im not sure. 
I dont like wearing jacket and didnt wear :) when i wear jacket,i feel like a businesswoman  :) 
So i love wearing jacket and coat over my shoulders
Lets try! 

Hiç ummadıgım anda ve yerde buldugum bu hayvan figürlü hem de bordo kazagımı göstermek için çok bekledim,ama çektiğimiz fotograflari çok begendim  sanırım değmiş :) 
Aldıgım kiloları görmezden geliyoruz,hain kış yine yaptı yapacağını ( benim yediklerimle alakası yok yani :)) yalaan ) 
Ceket annemin dolabından bana transfer oldu,ama eski bir ceket oldugu için tabii ki omuzlarında vatka var,sevemedim,sanırım çıkarttırıcam.Bu ceket harici annemden bana geçebilecek pek birşey yok maalesef,çünkü eski kıyafetlerinin hiçbirini tutmamış sağolsun,aklıma geldikçe çok bozuluyorum bu işe ama yapabileecek birşey yok :) el'de 2 ceket,1kemer var bu kadar korkunç :( Bense giymesem bile kolay kolay vazgecemiyorum bir parçadan... İlerde 1 ev'in yanında 3 depo'ya ihtiyacım olabilir :)  
            Jumper : pull n bear / Heels : guess / Jean : terkos / Jacket : from mum's closet
_DSC0660
_DSC0664
_DSC0655
_DSC0641
_DSC0669
_DSC0676
_DSC0675

20 yorum:

  1. en sevdiğim sarı tonu yaa bayılıyorum bu renkten bişeyler bulmak için deliriyorum buaralar:))) hayvancıklı bordo kazak da çok şirinmiş! hem bordo hem hayvan desenli tam isabet:))) pull and bear'a bakıcam ben de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet farklı bir ton'u gercekten sarının bulması pek kolay olmasa gerek,umarım bulursun ;)
      evet aynen bir taşla iki kuş olayı :))

      Sil
  2. cok tatli...

    styleinlove.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. cool! lovely little bear out there!
    liefs, laila.
    www.attheboutique.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. ayni sekilde annem uc tane bu tarz ceketi atmak uzereyken ben kaptim bi tanesi su sira ustumden cikmiyor hatta :) deli gibi vatkalilar ama vintage olusunu belli ettigi icin benim hosuma gidiyor :) en sevdigim kombinlerinden biri oldu sanirim, butunde harika gozukuyorsun canim! fotograflar gercekten cok guzel olmus.

    http://iconicmouse.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ceketleri kurtarabilmiş olmana çok sevindim öncelikle ;)
      vatka güzel ama bana çok yüksek geliyor sanki omuzlarımdan havalanıcakmışım gibi :))

      çoook teşekkürler pınar cok sevindim begenmene<3

      Sil
  5. hardal rengi ve bordo yan yana gelince inanılmaz güzel duruyo
    çok yakışmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gercekten cok yakısıyorlar <3
      tesekkürler :)

      Sil
  6. Loving that yellow mustard color!

    YanıtlaSil
  7. Bordo ve sen ! Benim icin ikinizde cok tatlisiniz zaten :) yalniz cekim yaptigin yere de bi baska hayran kaldim.. ABD sinirlaridaymissin gibi hissettim :)) Bir de benim de annem sagolsun cokca vermis bolca atmis.. Ne gicik di mi gerci hala biraz parca sansim var ama yine de gidenleri dusununce sinir oluyorum ben de :(

    YanıtlaSil
  8. ahh bir de mutlu cumalar fistikimmm !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abd sınırları benzetmen süper lulu :)) trakyalı oldugumdan ve su an buralarda oldugum için köy yolları vs bu tip yerler bulmak zor değil burda :))
      evet neleri vermiştir kimbilir diye düşündükçe ben de cok bozuluyorum ama giden gitmiş yapabilecek birşey yok :(
      neyse kalan saglar bizim ;)

      sana da musmutlu cumalar lulu'm :)

      Sil
  9. Cidden cok guzel olmus resimler, ben de boyle issiz bir yolda cekim istiyorum : ) bordo be hayvan figurlu kazagin cok trendy super olmus. Gozlukler cok yakismis. Ve kazagi hardal rengi ceketle kombinlemen de cok hosuma gitti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok sevindim begenmene <3
      bende aralarındaki uyuma hayran kaldım gercekten
      ıssız yol'da sonuc güzel oluyor tavsiye ederim ;)

      Sil
  10. Çok güzel bir kombin ve renk uyumları çok iyi olmuş! Ayrıca pantolonunu çok çok yakıştırdım! Bütün kareler tekrar tekrar bakmalık :) Öpüyorum çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook tesekkür ederim gercekten<3

      pantolon bi -4 kiloya daha cok yakısıcak ama :)) yakında işala ;)

      Sil
  11. bence annenin ceketi muhtesem bir parça asıl vatkalarıyla güzel :) bırak kalsınlar:PP

    YanıtlaSil
  12. Benim annemin neden böyle bir ceketi yok? :)) ben de olsam vatkalarla kullanırdım daha özgün bir hava veriyor kesinlikle. O animal printed bordo kazak da gördüğüm en tatlı bordo kazak olabilir :)

    YanıtlaSil
  13. Son ikinin sevimliligi<3<3
    Vatkalarin bir karakteri var, kendine uygun kimseleri seciyor. Ben onlardan biri degilim maalesef:/
    Ama bordo ve hardal; cok sevilesi, hep!

    YanıtlaSil

thanks for comments