28.12.12

Noel inspiration

And this is the last insp.post of 2012, today this inspiration post is prepared for noel. pls shine baby shine ❤ lets inspire ! 

2012nin son inspiration post'undan sevgiler..Bu inspiration yılbaşı için özel :)
O gece parlamaktan,ışıl ışıl olmaktan korkmayın ❤

tumblr_m32wrowBgo1qat5cgo1_500
sokak-modası2
tumblr_mfprkbO5yo1s1xm3vo1_500
tumblr_m7ljgcMCn01roqkcuo1_500
tumblr_mfpksnqRMB1s1xm3vo1_500
tumblr_lskcdp6rY81qma74no1_1280
tumblr_m1v86ykA1T1r1vpnco1_400
tumblr_meiddsz4Nq1rbkncfo1_500
sokak-modası1
tumblr_mfpng9lCuu1rit6yko1_500

tumblr:sequin / fashion blogs

13 yorum:


  1. Hello dear
    I discovered your blog and am really enjoying.
    Congratulations for the work.
    Should you want to visit me at:
    http://www.neuzamariano.com
    Many kisses.

    P.S. Have I'm Follow u =)

    YanıtlaSil
  2. inşallh 2013 yılımız tıpkı bu postunun pırıltısında gecer:)

    YanıtlaSil
  3. ben de parlamak istiyorum ! Karar verdim yeni yil icin isiltili bir parca alicam yanima.. soguk falan dinlemem giyerim soz :))) mutlu yillar fistigim !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. parla tabii pasparlak bi yıl için bi tutam pırıltı yeterli :)
      sana da çook mutlu yıllar lulu'm <3

      Sil
  4. So many amazing photos! I love it. xx

    - Victoria
    www.VICKITAS.com

    YanıtlaSil
  5. Oi!
    Amei!
    Feliz Ano Novo!
    Mil Beijos!
    @maihferreira

    http://ithecloset.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. These are fabulous photos!! Love 'em! xx

    Love,
    -Lauren at adorn la femme
    http://www.adornlafemme.com

    YanıtlaSil
  7. Payet ve pırıltı olan tüm elbiseleri çooook seviyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çok şıkır şıkır seyler sevmezdim ama bi giyesim geldi yılbaşı için :)
      daha spor parçalarla birlestirmek daha uygun bana ama :)

      Sil
  8. Evet bu post da tam benlik, dun aksam ben de glitterlar icindeydim bildigin gibi : ) Sondan ikinci resimdeki pantalona bayildim, aksesuarlara da : ) 2013 de isil isil gecsin : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz pırıltı meger ne kadar iyi hissettiriyormuş :)
      evet pantolon'a bende hayranım :)

      işala çok güzel geçicek <3

      Sil

thanks for comments