3.12.12

December Lover ❤

December December ,Christmas Christmas ,Happiness Happiness !!
What does December mean ? Xmas,Gifts ,Celebration, New cups and coffees of Starbukcs,Snow :) wooow!

    How does it make you feel when everywhere you go you see xmas decorations ?
I feel so happy and excited for new year when ı see !I hope you like too,because december is happiness ....
So my outfit is not for december :) I love wearing jean jacket.And ı used my brooches on my jacket,it looks perfect :)

Her aralık bıkmadan usanmadan aynı post'u yapabilirim! çünkü aralık ayı bana bu soguk havaya ragmen inanılmaz bir mutluluk veriyor.Sanki ülkemizde,dünyada hersey mükemmelmiş,hiç bir yerde kötülük,mutsuzluk,acı,hüzün yokmuşta,böyle etrafı süsleyip ışıklar,ağaçlar, şarkılarla mutlu mesut yasıyoruz gibi...Her yer ışıl ışıl.Bir hediye telaşı herkeste,ne giysem düşüncesi! Yılbası gecesi nasıl girersen yeni yıl'a,tabi aynı zamanda ne giyersen :) öyle geçermiş , ben buna inanıyorum, inanırsak olur :)


Broş almayı çok seviyorum ancak bugune kadar hepsini bir arada kullanamamıştım ki böyle birşey geldi aklıma..Çok hosuma gitti.Bir de mont olsun,ceket olsun omzuma atmaya bayılıyorum,bundan sonraki post'ta da ceket omza :) 

jean jacket: topshop (terkos) / t-shirt : adidas / hand brooch: ayse deniz yeğin / gold brooches : los angeles antic bazaar / watch:casio / bracelet :pandora 
_DSC0576
_DSC0588
_DSC0570
_DSC0572
_DSC0621
_DSC0608

26 yorum:

  1. ceketine asik oldum baska hicbir seye gerek yok:) harika gorunuyorsun!

    ecemakar.com

    YanıtlaSil
  2. ne tatlı bir ceket öyle, broşlarla süper olmuş! yine çok enerjiksiniz:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ya çok tatlı oldu bence de :))
      Enerji patlaması :)

      Sil
  3. harika t-shirt!! bloguma bekleriyorum:)

    YanıtlaSil
  4. oooee i love you'r jumping look :) hihi,
    liefs, laila.
    www.attheboutique.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Ne guzel blog olmus! :) basarilar!!!

    http://nazlierdenphotography.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. nasıl eğlecelisin nasıl rengarenk bir kişiliksin bu yüzden seviyorum blogunu.. enerjini asla kaybetme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook tesekkürler çok mutlu oldumm yorumuna :))) <33

      Sil
  7. çok güzel bir kullanım olmuş! hem broşlarını hem ceketini bir de t-shirt'ünü çok sevdim..
    farklı tarzını ve kombinlerini özlemiştim, iyi ki geldin :)

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. sonuc güzel oldu gercekten ben de çok sevdim :)

      Sil
  9. cekete ben de aşık olmuş olabilirim :)

    YanıtlaSil
  10. kont mont harika bir parca, ne sirin olmus rozetlerle.
    sende cok tatlisin ;)

    http://iconicmouse.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o seninn tatlı bakısın pınar :)

      benim de çokk hosuma gitti çıkarıp çıkarıp dolaptan bakıyorum :))

      Sil
  11. Great jacket, really festive!;)

    YanıtlaSil
  12. Ben kacirmisim bu postu, bu cekete haliylen bayildim, tam benlik rengiyle : ) Bros da cok severim, bayagi genis bir koleksiyonum var, o yuzden o bros dokunuslarini da cok sevdim. Resimler de cok eglenceli, hopla zipla : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende seviyorum, begendiğim bir broşu almadan bırakmam ,aklımda kalır yoksa
      antika pazarlarında filan da direk broş arar gözüm :)
      enerjim tavan bu ara :)

      Sil
  13. Merhaba bloguna bayildim! Keza cekete de öyle :) Terkos pasajindan mi aldiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim!
      Evet terkos'tan almıştım 2 sene filan oluyor ;)

      Sil

thanks for comments