16.12.14

Pijapan



Evet düşündüm düşündüm ve bu ismi buldum. Tamam çok düşünmedim :) Ama cuk oturdu bence ,sevimli oldu.

İmkan olsa ceketler, montlar omuzumda yaşarım. 

Aklımda planımda olmayan bir cift ayakkabı.  Bunları niye aldım,giyer miyim bilemiyorum.Ama bu pijapan'ımla sanki yakıştılar ?

İç tarafından yırtmacı olan şeyler beni neden bu kadar baştan çıkarıyor ?

Neyse çok dağıttım.

Blog yazmak'tan bir dönem çok sıkıldım,çünkü ,birçok kişinin bana katılacağını düşünüyorum ki, ;işler çığırından çıktı.Reklamlar,takipçi satın almalar,hediye çekilişleri,olayı fazla ciddi almalar.Neredeyse araba hediye edecekler diye düşünmeye başlamıştım,işin renginin değiştiğini gördüm ve ben uzaklaştım.Tanıyanlar bilir çok çabuk soğurum :)

Ancak sonradan keyif amacıyla çıkarsızca yazılan ne kadar az blog kaldı dedim ve geri geldim.
Çok tatlı insanlar tanıdım blog'um sayesinde daha da buluşamadıklarım varken neden dedim,yoldan döndüm.







Jumper - Pant - Jacket :Zara 
 Flats :Mango
Bag : Alexander Wang

2 yorum:

  1. Ecem iyi ki de döndün, enerjini ve yazılarını çok seviyorum:) Renklerle içimi açtın, pembe kazaga bayıldım! Bu sezonsa gidip alıcam hemen hatta:)

    YanıtlaSil
  2. Kış aylarında pembe görmek çok iyi geldi :)

    YanıtlaSil

thanks for comments