4.12.14

Kısacık


Bir zamanlar leoparlı, şirin görünüşlü loafer'ların 39 numara ayaklarını haşat ettiği bir kız varmış,milano'da imiş o sıralar. 
Havasının soğukluğuna,internet sıkıntısına söylenir durur ama spontinide lazanyasını yedi mi,
okul sonrası arkadasıyla cupcake'cinin yolunu tuttu mu hepsini unuturmuş. 
Bir de minik bir evi varmış kocaman avlusu ve yeşil pervazlı pencereleri olan bir apartmanda.
Her pazar pek güzel kahvaltılar hazırlarmış kendisine.
Haftasonlarından birinde muhteşem ev ürünlerinin olduğu mağaza'ya gidip yorulunca
 mağazanın önündeki bir banka oturmuş ve bu kareyi çekmiş :)
2013 / NİSAN

3 yorum:

  1. haha yerim^^ o kızı ve o zamanları özledim fakat

    YanıtlaSil
  2. ps: bloga dönmene sevindim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de özledim ama hayat bu ne olacağı belli olmaz diyerek evrenin kapılarını açıyorum hohoo :)

      Sil

thanks for comments