6.9.15

Takip ettiklerim:

*pinterest

Sosyal medya; bilgi kalabalığı ve akıl bulandırma gibi eksilerinin yanında,doğru hesapları takip edersek bizi istediğimiz sonuca ulaştırabilme yetisine de sahip.

Ben spor/beslenme düzenimi oturturken özellikle instagram ve blog'lardan çok faydalandım .


Bu hesapların isimlerini vermek boynumun borcu diye düşünüm ve  ;

-Beril Oymak : Berilin hem blog'unu tıktık  hem de instagram hesabını (beriloymak) takip etmenizi tavsiye ederim. Bi kere öncelikle çok tatlı,pozitif :) resmen spor yapmaya ve sağlıklı beslenmeye teşvik ediyor çok da güzel tarifler veriyor.Benim beslenme düzenimin değişiminde büyük payı var..

-Ceren Yavuz :İnstagram'da (cerenyavuz)  keşfedip blogunu tıktık  takibe aldığım beslenme konusunda tam bir bilgi küpü kendisi.Bu konu da eğitim almış olmasından öte sürekli araştırma içinde olması,verdiği tavsiyeler,tekdüze düşünmemesi ile gerçekten keşke herkes takip ediyor olsa dediklerimden.

-Murat Bür: Daha çok youtube'da takip edip,özellikle vücut tiplerine göre egzersiz videolarını izledim. Tarifler de veriyor,yararlanılası ;)

-Deliciously Ella : Bu hesabın sahibesi öyle tatlı ki insana bir sakinlik çöküyor resmen :) Blog ve instagram hesabı da  ; deliciouslyella adında. Farklı tarifler deniyor,paylaşıyor,hatta bir kitabı da var,takip edin derim..

-Kayla_itsines : Ben program satın almadım,çünkü bir düzen ile spor yapamıyorum, kuralları kendim koymam lazım. Ama spora alışıksa bünyeniz ağır gelmeyeceğini de düşünüyorsanız alın.Uygulayanlardaki değişimler inanılmaz çünkü.Ben daha çok değişim yaşayanları görmek ,arada paylaştığı egzersiz'leri öğrenmek için takip ediyorum.


-Secretsquirrelfood: Snapchat'te bile takip ediyorum ,çok sevimli :)

-Minimalistbaker: Blog'unda güzel tarifler var.


-Cleanandlean 
-Freeeatingplan
-Coconut_kitchen
-Absforall     

                            gibi takip ettiğim hesapların dışında,motivasyon amaçlı vücut görselleri bulunan hesapları da takip etmekte fayda var :)  İnstgramda arama yerine ''fit,fitness,abs'' kimi kelimeler yazdığımızda birçok hesap çıkıyor karşımıza.

Diyet değil de sağlıklı beslenmeyi hayat tarzı haline getirmiş hesapları takip etmenizi öneririm.'Diyet' kelimesinin yanına yaklaşmayın :) 




1 yorum:

thanks for comments