5.5.15

'Çay' deyip geçemem,çok başka birşey


 Bildiğim çayları unuttum.

Ben ki 24 yaşımda çay sevdiğimi öğrenmiş insan (-çay mı içersin,meyve suyu mu? -Yok ecem çay içmez,sevmiyor = Hayatımın ilk 20 yılı)
Oysa ki tüm çayları içmekten keyif alıyormuşum,siyah çay,yeşil,ada,kuşburnu.En güzeli de bizim evde bu üçü daima yaprak yaprak satın alınır,poşet çay girmez.


Son aylarda birkaç kez internet sitelerine girip incelemiş biri olarak Chado'nun kısa bir süre önce Arnavutköy'de ilk yerini açtığını duyunca hemen cumartesi gününün planını tamamen oraya gitmek üzerine yaptım.

Çengelköyde kahvaltı,oradan deniz yolu ile bebeğe ve bebekten arnavutköy'e yürüyüş.
Amacım matcha'yı yerinde tatmak ve chado'yu ziyaret etmekti.

Matcha'mızı hazırlayan tatlı hanımefendinin tavsiye ederek koklattığı çayların içinde kendimden geçtim.Ama ilk denediğim karamelli yeşil çay burnuma adeta kazınınca ,ilk alacağım çay hakkımı ondan yana kullandım.Ancak; tabi ki burada bitmez ,çay ciddi bir meseledir :)

Sırada Rooibos, Blue flowers earl grey,Jasmine pearls gibi aklımda kalan enfes çaylar ile bunların haricinde denemek istediğim birçook çay var.

Eğer benim gibi japonların çay kültürüne hep özenip,  bir de farklı tatlar denemeyi seven biri iseniz chado'yu ziyaret edin, ba yı la cak sı nız garanti :)









2 yorum:

  1. Wow great green cups!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    YanıtlaSil
  2. hmmm icer miyim bilmiyorum ama tobasi nefismis ! sirf onun icin satin alabilirim misafirleri dusunup :) Hem belki sen gelirsen sana da yaparim.. (ay sonu Nisantasi'na tasiniyorum lalalal)

    YanıtlaSil

thanks for comments