17.9.14

Naked Diary #9


Uzun bir süredir yoktum.
Çalışıyordum filan ama sebebi tam o değil olmayışımın.Biraz sıkıldım, aslında bi ara farkettim ki birşeyden tat almaya çalışmak o anın keyfini çıkarmak yerine nasıl fotografını çeksem kafasına ulaşmışım.O an durdum.O gün bugündür de durum bu.

İşten  istifa ettim.
Bir çift bilet alıp;
Tatlı bir aşk şehrine gidip aşık olduğum adama tekrar aşık olucam,
         Sonrada geri dönücem***   (kürkçü dükkanı)

Bu ara hiçbirşey yapmıyor olmanın tadını çıkarıyorum.
Ara ara düşünceler beynimi sarmaşık misali kaplasa da makası vuruyorum hemen ve puff .


Blog olayları da artık kabak tadı
Oysa Man Repeller ablamız ne güzel giymişti t-shirt'unu '' all blogs post the same stuff '' diye 

Hala ; ''hımm sezonun en moda parçası bilmem neyi giymiş ,çok şık görünüyor'' diye yorum  yapıyorlar ,çok gülüyorum 

Herkes tasarımcı,herkes feyşın designer,herkes feyşın bla bla bla  ay daraldım uzaya  çıkmak istiyorum 

Yakında yine gelir miyim bilmiyorum 





***Quit your job
   Buy a ticket 
  Fall in love 
    Never return

3 comments:

  1. hahahahaha yerim senii !!! Bende bu aralar ayni seyi dusunuyorum ve hala kendim olmaya calisiyorum bunda israr ediyorum. Bu blog islerini birakirmiyim bilmiyorum ama zaten ben kendi kendime takiliyorum insanlar guzel yazilari degil guzel kizlari izliyor sadece :D

    ReplyDelete
  2. Neredeyse bloggerların büyük bölümü uzun süreli aralar vermişti ama ne güzeldir ki sevdiğimiz bloggerlar teker teker yuvalarına geri dönüyor, internet içerik oluşturucuları açısından büyük zenginlik :)

    ReplyDelete

thanks for comments