15.10.13

Cactus


Havalar güzel ve güneş hala biraz ısıtıyorken yaz kareleri.Ben yavastan sonbahar moduna girdim,
 fikre alıştım diyebilirim en azından.
Bu asos elbisemsi üst'ü terkostan almıştım,üstündeki kaktüsler çok sevimli
Issız koyların ,denizin içinden çıkan kayaların güzelliği çok başka 

The sun is still sunny and it makes me smile.I wanna show you some photos from bozcaada.
By the way, i'm ready for fall,are you ? 
Dress from Asos, has beautiful cactuses. Cactus flower seems a miracle,like it.

Dress-t-shirt - Sailor ring :Asos(terkos) / Bracelet :Pandora
_DSC0838
_DSC0789
_DSC0834
_DSC0864
_DSC0850

6 yorum:

  1. Orası cennet olmalııı!! Yaz postların gerçekten keşke yaz bitmeseydi dedirtiyor insana:) elbise çok şirin:)

    YanıtlaSil
  2. fotoğraflar çok güzel & iç açıcı! kaktüs desenleri de gerçekten çok tatlı ^^

    YanıtlaSil
  3. İnsanın böyle bir sahilde akşamlayası geliyor :)

    YanıtlaSil
  4. yüzük şahane :) deniz de öyle, insanın atlayası geliyo :)

    YanıtlaSil
  5. fotografların güzelligi, manzaranın eşsizligi ve senin şahaneligin bir araya gelince bize de nefesimizi tutup öylece monitöre bakmak kalmış <3

    YanıtlaSil
  6. galiba denizi daha şimdiden özledim... harika görünüyor deniz manzara kum sen herşey.

    YanıtlaSil

thanks for comments