18.2.13

hi


being alone is not being unhappy 
being alone is the best way to think and understand 

i wanna prepare switzerland post soon 

Güzel bir yogunluk yasadım ve simdi kaldım minik evimde tek basıma :) 
 kendimi derslere verme zamanı ,böylece sevdiklerimi daha az özlerim 
bir iki gün içinde isviçre postu hazırlamayı planlıyorum

uzun süre post giremedigim için cok üzgünüm ,elimden geldiğince ilgilenicem blog'la artık :)
image-15
image-16
image-17
image-18

7 comments:

  1. 1. ve 2. fotograflar çok mu güzeel <3 o bere nasıl yakışmış, kılıfın baykuşlusunu sonunda buldum ben de aldım :)

    ReplyDelete
  2. Cantaya bayildim, cok guzel fotograflar:) herkeste olmayan seyleri gorunce kendiminmis gibi mutlu oluyorum:) Yalniz olmak bir baska yerde bence herkesin deneyimlemesi gereken bir tecrube, bana cok sey katti:) Sevgiler

    ReplyDelete
  3. yahu beni senden mahrum birakma ! :) Vakit buldukca guzel Milano postlari icinde de guzel Ecem isterim.. Ilk kare nefis havali.. baykuslu trikonda oyle ! operim fistigim ve Isvicre postunu beklerimmmm.. ;)

    ReplyDelete
  4. love your acessories*

    http://maniac4moda.blogspot.pt/

    ReplyDelete
  5. o zaman tez zamanda tekrar kavusun diyorum ve güzel fotograflarla dolu postlarını dört gözle bekliyorum ^.^
    yine o saçlarındır beni benden alan ve sapka sana cok yakısıyooooo <3

    ReplyDelete
  6. Bu telefon kaplarına bitiyorum ya :D

    ReplyDelete
  7. Nazlı ; senin cok güzel görmenden kaynaklı :) beremi cok sevdim bende hiç cıkarmıyorum! aay cok sevindim nazlım sonunda kavustun :)

    Safakslook : coook tesekkür ederim :)
    evet kesinlikle cok farklı seyler katıyor insana ,benzeri olmayan bir tecrübe... seninde herkeste olmayan seyleri sevmen harika :) cünkü büyük bir kitle aynı seyleri görmek istiyor :p :)))

    LuLu'm : elimden geldiğince aktif olucam sööz :)) hatta komşu parkım olan sempione den postlar istiyorum cok ama havalar cok soguk :))
    İlk kare bi parca havalı bende farkettim ;)

    Ana : thank you :)

    Minikkus : isala kavusuruz :) her sapka yakısmıyor ama biliomusun kafam biraz büyük benm haha :))
    bi dahaki postun saclarını sana ithaf edicem :))

    Nerwen : di mi ya ben deee :))

    ReplyDelete

thanks for comments