25.6.12

An ordinary day in la

Hi everyone.. first ; what do you think about my yellow socks! :) They look amazing with purple superga <3
This place makes delicious pizza,you should try if you come to westwood..
I love palm trees <3
stay with love!

Buraya gelmeden önce h&m'de karsıma cıkan bu corabı aldıgımda iyi birsey yaptıgımı anlamıstım ..
800 degrees..önünde hep bir sıra,bugün bostu sanslıydık hemen girdik iceri. Lezzetliii :)
Palmiyeler insana ayrı bir mutluluk veriyor.Dün  instagram'da paylastıgım resme hayran kaldım acıp acıp bakıyorum, ki üzerinde cok az bir oynama var sadece.. 
sevgiyle kalın! 
DSC_0250
                      DSC_0238
                       DSC_0243
DSC_0234
 DSC_0252
                       DSC_0253
DSC_0261
DSC_0256
DSC_0258
                     DSC_0259

23 yorum:

  1. Superga ve LA o kadar yakisiyor ki ! Corabin da ayri bir olay katmis bu sikliga.. ee harikasin yani ;)

    YanıtlaSil
  2. böyle neon renkli çorap+bez ayakkabı ilkisini çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  3. bunlr ne guzel fotolar ama yaa!!! ıcımden oraya ısınlanmak geldı tabı ımkansız fotolarla yetınelım sımdıdlık :) supergalarınla neon coraplar harıka durmus!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ışınlanma çıksa ya gercekten artık :))
      bende çok yakıştırdım tesekkürler:)

      Sil
  4. Love your photos!!!

    kiss

    http://alazne-apieceofme.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
  5. supergaların çok güzel cnm=)

    YanıtlaSil
  6. Great Outfit !! And i want to go to LA ;(( I am so jealous

    Love Storm

    YanıtlaSil
  7. Los Angeles ?????!!!vauwwww!! Yerinde olmak isterdim su an :)

    YanıtlaSil
  8. i like it!! love the photos too!!

    xx
    Nelly
    http://e-fashiondiaries.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  9. Your vans are really cool. And I love themed or colored socks. They're so sweet.
    Your pizza also looks delicious girl!

    YanıtlaSil
  10. like your blog dear!
    keep posting and go for it!!

    XO

    YanıtlaSil
  11. wonderful pictures. i love your neon socks!
    it rocks!
    kisses
    maren anita
    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    YanıtlaSil
  12. Great casual outfit! Love it! <3
    Need to buy me some Superga sneakers asap :)

    YanıtlaSil
  13. ne guzel blog bu boyle! iyi ki birakmissin comment'i de seni kesfedebildim :)
    ayni sekilde aylar evvelinden dusunmeye basladim hediye listemi ama oyle kararsizim ve bu ay oyle simariyorum ki bakalim neyle end up edecegim :)

    istanbul'dan kucak dolusu sevgiler,
    ruya

    http://fashiononboard.net

    YanıtlaSil
  14. I would love to be in LA right now! Your shoes/socks combo is super funny- I love it!

    Kisses from Vienna,
    Simone

    geewrite! | Follow me | Twitter

    YanıtlaSil
  15. papılerın ve corapların nasıl sevımlı oyleeee bayılmalık..bırde ıstah acıcı fotolar ohhhh:))

    YanıtlaSil

thanks for comments